|
ASG PYRZYCE PYRZYCKIE FORUM AIRSOFTOWE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzio :)
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 11:04, 05 Wrz 2013 Temat postu: 29 września 2013 - Północ-Południe II - SFAT |
|
|
Witam
W imieniu grupy [link widoczny dla zalogowanych] chciałbym zaprosić was do udziału w scenariuszu Północ - Południe II.
Początek wakacji 2013 roku, w wyniku kłopotów gospodarczych i zaognienia się kryzysu w rejonie Trzech Mostów, rządy Północy i Południa zmuszone zostały, do zwiększenia swojej aktywności wojskowej w tym rejonie. Gra toczy się o wysoką stawkę: zdobycie kontroli i założenie posterunków na szczytach dominujących nad przełęczami, którymi od tysięcy lat przechodziły szlaki handlowe, a obecnie stanowią one główny szlak przerzutowy opium ze Wschodu i broni w przeciwną stronę...
[link widoczny dla zalogowanych]
Plakacik, autorstwa Danieloskiego
Zbiórka: Do godziny 09:50.
Miejsce zbiórki: [link widoczny dla zalogowanych]
Miejsce zbiórki - filmik dojazdowy:Filmik - Click
Rozpoczęcie: 10:20
Zakończanie: 16:00
Mapa terenu rozgrywki: [url]Mapa - Północ - Południe [Mapa do druku][/url][Wkrótce]
Limit fps: Tak, według szczecińskich zasad z limitem.
- 350 fps - cqb
- 450 fps - teren otwarty
- 600 fps - snajperki
Osoby, które zamierzają na scenariuszu używać karabinów snajperskich, muszą zgłosić ten fakt na forum i liczyć się z możliwością niedopuszczenia tego typu broni.
Osoby, które przekroczą dopuszczalny limit, nie będą mogły wziąć udziały w rozgrywce.
Limit amunicji: Bez ograniczeń.
Miejsce: Puszcza Bukowa
Wpisowe za organizacje scenariusza: 10zł [Płatne na miejscu]
Limit miejsc: Ilość miejsce nieograniczona [Jednak strony zostaną podzielone na równe liczebnie]
Pirotechnika: Dozwolona.
Zgłoszenia: Można podawać je na forum, lub wysyłając prywatną wiadomość.
Mile widziane: Kompas i umiejętność korzystania z niego i mapy.
[size=140]Mechanika[/size]
1. Oznaczenia.
• Teren oznaczony taśmą czerwono-białą //// jest terenem WYŁĄCZONYM z rozgrywki.
• Teren/przedmiot oznaczony taśmą żółto-czarną //// jest terenem/przedmiotem, który może mieć znaczenie strategiczne.
2. Punkt Respawn.
• Respawn startowy - obiekt którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się gdy wskazówka ZEGARA W RESPAWNIE (nie będzie on się zgadzał z czasem realnym) będzie wskazywała 00, 15, 30, 45 minut.
Jest aktywny od momentu rozpoczęcia scenariusza.
• Respawn punktu z flagą - obiekt którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się gdy wskazówka ZEGARA W RESPAWNIE (nie będzie on się zgadzał z czasem realnym) będzie wskazywała 00, 15, 30, 45 minut.
Jest aktywowany po przejęciu punktu z flagą, po zajęciu którego należy udać się do Respawnu i przestawić w nim tabliczkę, na kolor swojej strony.
• Respawn mobilny - obiekt którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się gdy wskazówka ZEGARA W RESPAWNIE (nie będzie on się zgadzał z czasem realnym) będzie wskazywała 00, 15, 30, 45 minut.
Posiada ograniczone właściwości respawna: co 15 minut (godzinowych) przywraca do gry MAX 10 osób.
Raz rozstawiony nie może zostać przeniesiony.
Respawn może zostać zniszczony przez przeciwnika, jednak nie może zostać przejęty.
Respawn nie może zostać rozstawiony w odległości mniejszej niż 200m od punktu z flagą.
3. Elementy rozgrywki.
Z założenia wszelkie elementy rozgrywki są neutralne i obie strony mogą ich używać. Przejmowanie nie jest zabronione.
• Opatrunki - Zastosowanie patrz: Medycy.
• Karty Rannego - Specjalne Karty Rannego tylko dla Ciężkozbrojnych. Zastosowanie patrz: Ciężkozbrojni.
• Skrzynia Amunicyjna - Skrzynia wypełniona granatami, do użytku przez graczy.
• Granaty - Typowa konstrukcja używana w airsofcie.
• Skrzynia Medykamentów - Skrzynia wypełniona dodatkowymi opatrunkami, do użytku przez graczy.
• Mobilny Respawn / Szpital Polowy - Konstrukcja z 4 medycznych chorągiewek i taśmy rozstawiana na planie kwadratu. Całość jest przenoszona w skrzyni.
4. Specjaliści
• Medycy - Osoba posiadająca torbę z opatrunkami, na czas scenariusza medycy dostaną oznaczenie strony konfliktu na oba ramiona.
Tylko Medyk może leczyć rannych.
Funkcja może zostać przekazana innemu osobie tylko w momencie kiedy nie mają kontaktu z przeciwnikiem i obaj są zdrowi. Ranny nie może przekazać swojej funkcji innej osobie.
Medyk nie może się sam opatrzyć.
• Ciężkozbrojni - Osoba posiadająca kamizelkę kuloodporną z wkładami oraz hełm kewlarowy (dodatkowe oznaczenie na ramieniu na którym jest oznaczenie strony: druga taśma) będzie mogła posiadać na sobie DWA OPATRUNKI(dopiero trzecie trafienie zabija) oraz będzie posiadała Karty Rannego do wykorzystania tylko przez Ciężkozbrojnych.
Ciężkozbrojny posiadając Kartę Rannego jest Medykiem sam dla siebie - może samemu się opatrzyć na zasadach medyka. Nie może on jednak do leczenia samego siebie wykorzystać OPATRUNKÓW. Nie może on też leczyć innych "zwyczajnych" uczestników, ani innych ciężkozbrojnych (może przekazać swoją Kartę Rannego). Ciężkozbrojny i tylko on może leczyć się przy pomocy Karty Rannego.
Każdy Ciężkozbrojny na początku rozgrywki otrzyma 4 Karty Rannego.
Zgłoszenie się jako Ciężkozbrojnego odbywa się podczas Rejestracji wraz z prezentacją swojego ekwipunku [kamizelka i hełm]. TYLKO I WYŁĄCZNIE ORYGINALNE LUB WAŻĄCE TYLE CO ORYGINAŁ elementy są uznawane.
Ostateczna decyzja czy zestaw kamizelka + hełm zostanie uznany zależy od organizatorów.
5. Komunikacja
Dozwolone są wszelkie metody komunikacji, poprzez ręczne radiostacje jaki telefony komórkowe.
6. Sędzia
W czasie gry wprowadzona zostanie funkcja sędziego, jego zadaniami będzie rozstrzyganie sporów pomiędzy graczami, oraz pilnowanie prawidłowego wykorzystania mechaniki scenariusza.
7. Zasady trafienia i leczenie
• Osoba trafiona jest traktowana jako Ranna. Pozostaje na swojej pozycji oznaczając się czerwoną szmatą i może jedynie wzywać pomocy (nie przesuwa się ani o metr, nie chowa itd). Może do niej podbiec Medyk i uleczyć. Osoba uleczona i ponownie trafiona zostaje uznana za zabitą.(chyba że jest Ciężkozbrojna, wtedy są możliwe dwa uleczenia przed zabiciem)
Osoba która jest ranna może sama zadecydować, że umiera. (Osoba, ranna, może uznać się za martwą dopiero po 2 minutach od trafienia) Może wtedy udać się do respawnu. (Po upływie czasu, potrzebnego do uznania się za martwego, gracz jest zobowiązany w tym momencie wyrzucić przedmioty fabularne, w miejscu w którym leżał jako ranny)
Transportowanie rannych, osoba ranna nie może strzelać, jeżeli podejdzie do niej zdrowy gracz może ją "przetransportować". Noszenie rannego polega na tym, że osoba trafiony kładzie rękę na ramieniu zdrowej osoby i idzie za nią, w takiej sytuacji, żadna z osób nie może biegać. Zdrowy gracz i tylko on może strzelać.
• Dobijanie rannych - polega na podejściu do rannej osoby, położeniu jej ręki na ramieniu i zadeklarowaniu "Dobijam", osoba dobita uznawana jest za martwą i udaje się do respawnu.
[size=140]Rozgrywka[/size]
• Każda ze stron zaczyna w punkcie startowym, będącym jednocześnie respawnem, które nie może zdobyć przeciwnik.
• Walczycie o kontrolę nad trzema punktami w terenie.
• W punkcie startowym, będzie tablica korkowa, na której będą udostępniane nowe zadania.
• Zadania będą ujawniane sukcesywnie w czasie scenariusza, niezależnie od postępów w głównym zadaniu.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Krzywy
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrzyce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:27, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Będziemy na pewno.
Myślę że 4 osoby
1. Krzywy
2. Stefan
3. Kosmo
4. się zobaczy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio :)
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 14:06, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Witam
Pragnę poinformować że grupa [link widoczny dla zalogowanych], nawiązała współpracę ze sklepem elektronicznym [link widoczny dla zalogowanych].
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to początek działań mających na celu wprowadzenie do środowiska airsoftwogo wielu elementów elektronicznych mających uatrakcyjnić nasze scenariusze.
Prace nad modułami już trwają i zostaną one zaprezentowane w miarę postępów na kolejnych organizowanych przez nas imprezach.
Z pierwszym układem opartym na Mikrokontrolerze 8 bitowym AVR będziemy mieli okazję zapoznać się w czasie scenariusza Północ-Południe II.
Będą to moduły odpowiedzialne za obsługę punktów z flagami, czas kontroli nad punktem będzie pokazany na wyświetlaczu LCD, a aktualny właściciel flagi będzie określony poprzez święcący łańcuch diodowy na maszcie.
Układ jest w wersji pre alfa, więc na scenariuszu zostanie zaprezentowany z minimalnymi zaplanowanymi dla niego funkcjonalnościami.
Zapraszamy do odwiedzenia strony [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio :)
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 9:45, 21 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Północ-Południe II - Trailer
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio :)
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 18:59, 25 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Lista zaktualizowana.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przypominam o możliwości zgłoszenia się jako CIĘŻKOZBROJNI.
Dodatkowo proszę osoby zainteresowane zostaniem po scenariuszu na ognisku zamieszczenie takiej informacji.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzywy
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrzyce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:55, 25 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Bedzie nas czech : Krzywy, Stefek, Kosmo, daj nas do południa bo tam mniej masek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio :)
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 11:09, 28 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Mapa terenu rozgrywki.
Mapy są w skali 1:10 000, mapy są wyskalowane, w momencie drukowania należy wyłączyć marginesy i automatyczne dopasowanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzywy
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrzyce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:25, 28 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Radku druknij mi mapę - dzięki
U na jednak pierwsza wersja personalna czyli 4 osoby.
Krzywy
Stefan
Kosmo
Tukan
Do obaczenia w celownikach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzywy
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrzyce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:21, 29 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Radzio, jestem zadowolony, moja ekipa tez.
Dzieki za impreze.
Plusy to uproszcsony scenario i niewielki teren rozgrywki.
Minusy to sedziowie bez kamizelek sciagajacy na siebie zbyt duza uwage na wzgórzu nr2, przez to zdradzalismy swoje pozycję i marnowalismy kulki, wisicie nam po 100 kulek
Na 3 ja zamienilem naklejki i ukrylem swiatlo, nie bylo to zabronione w zadnym punkcie regulaminu wiec uznalem to za sprytna dywersje.
Dzieki za zaproszenie.
Do nastepnego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio :)
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 15:24, 30 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Chciałbym w imieniu swoim oraz pozostałych organizatorów, sędziów oraz sklepu [link widoczny dla zalogowanych] podziękować wam za udział w scenariuszu.
Dziękuje.
Dziękuję też firmie [link widoczny dla zalogowanych], za pomoc przy organizacji scenariusza i przygotowanie dla nas elektronicznych gadgetów.
Myślę, że jest to pomimo małych problemów dobry początek współpracy, która zaowocuje na kolejnych scenariuszach oddaniem do użytku graczy, większej ilości gadgetów.
Napomknę tylko, że już prowadzimy rozmowy związane z urozmaiceniem jakimś układem naszego kolejnego scenariusza jakim będzie Operacja: Czerwony Nos IV.
Projekt flag/masztów był w fazie pre alfa. Był to nasz pierwszy test polowy, prosiłbym o feedback od uczestników związany z "masztami/flagami", co warto by poprawić.
Mamy po teście już dokładniejszy zarys jak rozwiązać część funkcjonalności, które się pojawią i jak zbudować same maszty.
Jednak liczymy na uwagi ze strony graczy
Jestem otwarty i czekam na wszelkie uwagi i sugestie związane z samym scenariuszem. Nie powstrzymujcie się, piszcie wszystko śmiało, pomoże to w poprawieniu tego co się nie podoba, czyli zapewni wam i nam lepszą zabawę.
Podziękowania dla sędziów, którzy czuwali nad przebiegiem scenariusza, byli to:
- Jaca
- Kasendrol
- Bajor
- Cytrus
- Kosiara
Zapraszam już z tego miejsca na nasz kolejny scenariusz, który odbędzie się w grudniu - Operacja: Czerwony Nos IV.
Gdyby kogoś interesowały wyniki
Wygrała...
Tego jeszcze nie mogę powiedzieć, wyniki zostaną ogłoszone jutro.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio :)
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 11:18, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
[size=150]Wygrało POŁUDNIE[/size]
Flaga północna
Północ - 9477
Południe - 6489
Flaga środkowa
Północ - 12946
Południe - 2282
Flaga Południowa
Północ - 0
Południe - 15837
Razem
Północ - 22423
Południe - 24608
Jeszcze raz dziękuje wszystkim za uczestnictwo w scenariuszu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Radzio :) dnia Śro 11:22, 02 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzywy
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrzyce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:53, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Hahahahahaaaa, no ja myślę że południe.
Z moją wrodzoną skromnością stwierdzę że dzięki mojemu teamowi !!
Tak tak, o ile reszta teamów południa broniła dzielnie flagi południowej przez cały czas trwania rozgrywki, ja z moim teamem 3 jako jedyni zdobyliśmy flagę północną i utrzymywaliśmy ją od 12.15 do 14.20.
Dodatkowo z kilkoma kolegami z różnych teamów południa o 15.45 zdobyliśmy flagę środkową i utrzymaliśmy ją do godziny 16.28.
Bawiłem się przednio.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 19:34, 21 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
ok
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|