Forum ASG PYRZYCE
PYRZYCKIE FORUM AIRSOFTOWE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

28 września 2014 - Północ-Południe III - SFAT

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ASG PYRZYCE Strona Główna -> Spotkania, wyjazdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzio :)




Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 21:18, 08 Wrz 2014    Temat postu: 28 września 2014 - Północ-Południe III - SFAT

Witam

W imieniu grupy [link widoczny dla zalogowanych] oraz Portalu [link widoczny dla zalogowanych] chciałbym zaprosić was do udziału w scenariuszu, Północ-Południe III.



Koniec lata 2014 roku, w wyniku kłopotów gospodarczych i zaognienia się kryzysu w rejonie Trzech Mostów, rządy Północy i Południa zmuszone zostały, do zwiększenia swojej aktywności wojskowej w tym rejonie. Gra toczy się o wysoką stawkę: zdobycie kontroli i założenie posterunków na szczytach dominujących nad przełęczami, którymi od tysięcy lat przechodziły szlaki handlowe, a obecnie stanowią one główny szlak przerzutowy opium ze Wschodu i broni w przeciwną stronę...



[link widoczny dla zalogowanych]

Plakacik, autorstwa Montezumy [MCAT]



Zbiórka: Do godziny 09:50
Miejsce zbiórki: [link widoczny dla zalogowanych]
Miejsce zbiórki - filmik dojazdowy:Filmik - Click
Odprawa: 09:50 - 10:30
Rozpoczęcie: 10:30 - 11:00
Zakończanie: 16:30 - 17:30
Mapa terenu rozgrywki: [link widoczny dla zalogowanych]

Limit fps: Tak, według szczecińskich zasad z limitem.
- 350 fps - repliki do walki na bliskie odległości,
- 450 fps - repliki karabinów maszynowych, karabinów szturmowych, pistoletów maszynowych, shotgunów i innych,
- 600 fps - repliki karabinów snajperskich,

[link widoczny dla zalogowanych]

Osoby, które zamierzają na scenariuszu używać karabinów snajperskich, muszą zgłosić ten fakt na forum i liczyć się z możliwością niedopuszczenia tego typu broni.

Osoby, które przekroczą dopuszczalny limit, nie będą mogły wziąć udziały w rozgrywce.
Wartość błędu pomiaru: +/-10 fps według urządzenia pomiarowego organizatorów.

Limit amunicji: Bez ograniczeń.

Miejsce: Puszcza Bukowa

Wpisowe za organizacje scenariusza:
25zł do 5 września 2014 roku
30zł do 19 września 2014 roku
35zł na miejscu 28 września 2014 roku

[link widoczny dla zalogowanych]

Limit miejsc: 150

Pirotechnika: Dozwolona.
Prosimy zwrócić uwagę na miejsce i sposób używania pirotechniki - kwestia bezpieczeństwa przeciwpożarowego.

Zgłoszenia: Można podawać je na forum, lub wysyłając prywatną wiadomość.

[link widoczny dla zalogowanych]

Mile widziane: Kompas i umiejętność korzystania z niego i mapy.



[size=200]Mechanika[/size]



1. Oznaczenia.

• Teren oznaczony taśmą czerwono-białą //// jest terenem WYŁĄCZONYM z rozgrywki.

• Teren/przedmiot oznaczony taśmą żółto-czarną //// jest terenem/przedmiotem, który może mieć znaczenie strategiczne/fabularne.



2. Punkt Respawn.

• Respawn startowy - obiekt którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się gdy wskazówka ZEGARA W RESPAWNIE (nie będzie on się zgadzał z czasem realnym) będzie wskazywała 00, 15, 30, 45 minut.

Jest aktywny od momentu rozpoczęcia scenariusza.

• Respawn punktu z flagą - obiekt którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się gdy wskazówka ZEGARA W RESPAWNIE (nie będzie on się zgadzał z czasem realnym) będzie wskazywała 00, 15, 30, 45 minut.

Jest aktywowany po przejęciu punktu z flagą, po zajęciu którego flaga wysyła informację do respawnu o zmianie właściciela.

• Respawn mobilny - obiekt którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się gdy wskazówka ZEGARA W RESPAWNIE (nie będzie on się zgadzał z czasem realnym) będzie wskazywała 00, 15, 30, 45 minut.
Posiada ograniczone właściwości respawnu: co 15 minut przywraca do gry MAX 10 osób.
Raz rozstawiony nie może zostać przeniesiony.
Respawn może zostać zniszczony przez przeciwnika, jednak nie może zostać przejęty.
Respawn nie może zostać rozstawiony w odległości mniejszej niż 200m od punktu z flagą.



3. Elementy rozgrywki.

Z założenia wszelkie elementy rozgrywki są neutralne i obie strony mogą ich używać. Przejmowanie nie jest zabronione.

• Opatrunki - Zastosowanie patrz: Medycy.

• Karty Rannego - Specjalne Karty Rannego tylko dla Ciężkozbrojnych. Zastosowanie patrz: Ciężkozbrojni.

• Skrzynia Amunicyjna - Skrzynia wypełniona granatami, do użytku przez graczy.

• Granaty - Typowa konstrukcja używana w airsofcie.

• Skrzynia Medykamentów - Skrzynia wypełniona dodatkowymi opatrunkami, do użytku przez graczy.

• Mobilny Respawn - Konstrukcja z 4 medycznych chorągiewek i taśmy rozstawiana na planie kwadratu. Całość jest przenoszona w skrzyni.



4. Specjaliści

• Medycy - Osoba posiadająca torbę z opatrunkami, na czas scenariusza medycy dostaną oznaczenie strony konfliktu na oba ramiona.

Tylko Medyk może leczyć rannych.

Funkcja może zostać przekazana innej osobie tylko w momencie kiedy nie mają kontaktu z przeciwnikiem i obaj są zdrowi. Ranny medyk nie może przekazać swojej funkcji innej osobie.
Medyk nie może sam się opatrzyć.

• Ciężkozbrojni - Osoba posiadająca kamizelkę kuloodporną z wkładami oraz hełm kewlarowy (dodatkowe oznaczenie na ramieniu na którym jest oznaczenie strony: druga taśma) będzie mogła posiadać na sobie DWA OPATRUNKI(dopiero trzecie trafienie zabija) oraz będzie posiadała Karty Rannego do wykorzystania tylko przez Ciężkozbrojnych.

Ciężkozbrojny posiadając Kartę Rannego jest Medykiem sam dla siebie - może samemu się opatrzyć na zasadach medyka. Nie może on jednak do leczenia samego siebie wykorzystać OPATRUNKÓW. Nie może on też leczyć innych "zwyczajnych" uczestników, ani innych ciężkozbrojnych (może przekazać swoją Kartę Rannego). Ciężkozbrojny i tylko on może leczyć się przy pomocy Karty Rannego.

Każdy Ciężkozbrojny na początku rozgrywki otrzyma 4 Karty Rannego.

Zgłoszenie się jako Ciężkozbrojnego odbywa się podczas Rejestracji wraz z prezentacją swojego ekwipunku [kamizelka i hełm]. TYLKO I WYŁĄCZNIE ORYGINALNE LUB WAŻĄCE TYLE CO ORYGINAŁ elementy są uznawane.

Ostateczna decyzja czy zestaw kamizelka + hełm zostanie uznany zależy od organizatorów.



5. Komunikacja

Komunikacja jest dozwolona tylko poprzez ręczne radiostacje. Używanie telefonów komórkowych zabronione.

Pierwszy kanał PMR (446,00625) jest zarezerwowany do wyłącznego użytku dla sędziów.
W czasie gry można wejść na ten kanał w celu zadania pytania lub zgłoszenia problemów.



6. Sędzia

W czasie gry wprowadzona zostanie funkcja sędziego, jego zadaniami będzie rozstrzyganie sporów pomiędzy graczami, oraz pilnowanie prawidłowego wykorzystania mechaniki scenariusza.



7. Zasady trafienia i leczenie

• Osoba trafiona jest traktowana jako Ranna. Pozostaje na swojej pozycji oznaczając się czerwoną szmatą i może jedynie wzywać pomocy (nie przesuwa się ani o metr, nie chowa itd). Może do niej podbiec Medyk i uleczyć. Osoba uleczona i ponownie trafiona zostaje uznana za zabitą.(chyba że jest Ciężkozbrojna, wtedy są możliwe dwa uleczenia przed zabiciem)

Osoba która jest ranna może sama zadecydować, że umiera. (Osoba, ranna, może uznać się za martwą dopiero po 5 minutach od trafienia) Może wtedy udać się do respawnu. (Po upływie czasu, potrzebnego do uznania się za martwego, gracz jest zobowiązany w tym momencie wyrzucić przedmioty fabularne, w miejscu w którym leżał jako ranny)

Transportowanie rannych, osoba ranna nie może strzelać, jeżeli podejdzie do niej zdrowy gracz może ją "przetransportować". Noszenie rannego polega na tym, że osoba trafiony kładzie rękę na ramieniu zdrowej osoby i idzie za nią, w takiej sytuacji, żadna z osób nie może biegać. Zdrowy gracz i tylko on może strzelać.

Osoba trafiona/martwa, nie może używać radia.


• Dobijanie rannych - polega na podejściu do rannej osoby, położeniu jej ręki na ramieniu i zadeklarowaniu "Dobijam", osoba dobita uznawana jest za martwą i udaje się do respawnu.




[size=200]Rozgrywka[/size]



• Każda ze stron zaczyna w punkcie startowym, będącym jednocześnie respawnem, które nie może zdobyć przeciwnik.
• Walczycie o kontrolę nad czterema punktami w terenie.
• W punkcie startowym, będzie tablica korkowa, na której będą udostępniane nowe zadania.
• Zadania będą ujawniane sukcesywnie w czasie scenariusza, niezależnie od postępów w głównym zadaniu.



Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio :)




Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 21:18, 08 Wrz 2014    Temat postu:

Zapraszam do śledzenia wydarzenia na Facebooku Wesoly

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio :)




Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 21:18, 08 Wrz 2014    Temat postu:

Pragnę poinformować, że grupa [link widoczny dla zalogowanych] współpracując ze szczecińską firmą branży elektronicznej [link widoczny dla zalogowanych], szykuje kolejną porcję interaktywnych obiektów do wykorzystania podczas scenariusza do urozmaicenia rozgrywki.





Powyżej jeden z planowanych do wykorzystania "układów" jest ciągle w wersji beta, więc na scenariuszu zostanie zaprezentowany z minimalnymi zaplanowanymi dla niego funkcjonalnościami.
Jest to dokładnie walizki dla hakerów, które po raz pierwszy pojawiły się na Operacji: Czerwony Nos IV.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio :)




Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 10:17, 23 Wrz 2014    Temat postu:

Panowie ogarniać się wpadać, Medoza będzie Mruga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzywy




Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pyrzyce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:25, 26 Wrz 2014    Temat postu:

A kto to jest medoza?

no ja oczywiscie będę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ASG PYRZYCE Strona Główna -> Spotkania, wyjazdy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin