|
ASG PYRZYCE PYRZYCKIE FORUM AIRSOFTOWE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzio :)
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 18:45, 05 Paź 2011 Temat postu: 23 października 2011 - Projekt: Mroki Puszczy - (4) |
|
|
Witam
W imieniu grupy [link widoczny dla zalogowanych] chciałbym zaprosić was do udziału w przygotowanym przez nas scenariuszu. Jest to czwarty z serii scenariuszy...
Wojna na pustyniach Środkowego Wschodu trwa, Federacja Emiratów i Zjednoczone Królestwa nie odpuszczają. Jednak pomimo tytanicznych wysiłków obu walczących stron, żadna nie jest w stanie przechylić szali zwycięstwa na swoją stronę.
W zgiełku bitwy oba mocarstwa przechwyciły informację, która może przeważyć dalsze losy gry mającej miejsce na Środkowym Wschodzie.
Prowadzone są badania nad siłami które istniały od początku świata i będą istnieć aż po jego koniec, bez względu na czas i przestrzeń. To wszystko w dzikich Lasach Akhlaru, tajemniczy Projekt: Mroki Puszczy, prowadzony przez nieznane nikomu Nocne Maski.
Podjęte zostały pierwsze kroki w celu rozświetlenia mroku okrywającego tajemniczy Projekt. Jednak pomimo zaangażowania oddziałów specjalnych i przechwycenia przez nie informacji o lokalizacjach ukrytych bunkrów, kontakt z grupami został zerwany, a ślady wszelkiej działalności zniknęły. Jakby nigdy nic się nie wydarzyło, jedynym dowodem na podjęcie działań są nagrania transmisji radiowych z obszaru operacji.
W snutych sieciach zdrady i terroru pojawiła się luka, kiedy kilka tygodni po wydarzeniach w Lasach Akhlaru, został zestrzelony wojskowy samolot niewiadomego pochodzenia.
Grupom działających w rejonie sił Zjednoczonych Królestwa i Federacji Emiratów, udało się odzyskać część ładunku z zestrzelonego samolotu i zdobyć parę puzzli z układanki.
Jednym z tych elementów okazała się informacja kiedy i gdzie pojawi się w Akhlarze, Profesor Reimar von Ohrdruf, wszyscy znamy jego słynne słowa:
"Kto powiedział, że tylko człowiek jest istotą obdarzoną inteligencję? Kto powiedział, że tylko człowiek może być panem świata?
Co gdyby, gdyby jego oręż także był inteligentny?"
Profesor wpadł w ręce Federacji Emiratów. Zjednoczone Królestwa muszą zadowolić się laborantem i wyczekać na okazję, do zniwelowania jakie daje pojmanie von Ohrdurf’a.
Czas na kolejną rozgrywkę.
Mroki Puszczy już czekają.
Zbiórka: Do godziny 09:20.
Miejsce zbiórki: [link widoczny dla zalogowanych]
Rozpoczęcie: 10:00
Zakończanie: 16:00
Mapa terenu rozgrywki: Mapa – Click [Wkrótce]
Limit fps: Tak, według szczecińskich zasad z limitem.
- 350 fps - cqb
- 450 fps - teren otwarty
- 600 fps - snajperki
Osoby, które przekroczą dopuszczalny limit, nie będą mogły wziąć udziały w rozgrywce.
Limit amunicji: Łącznie można posiadać przy sobie, 600 kulek. Zakaz używania elektrycznych boxów, do replik innych niż te które w oryginale są zasilane z taśmy. Można mieć przy sobie tylko 1 hi-capa, załadowanego.
Miejsce: Puszcza Bukowa
Wpisowe za organizacje scenariusza: 5 zł [Płatne na miejscu]
Osoby, które nie zgłosiły się w terminie (26 października 2011) płacą 8zł na miejscu.
Limit miejsc: Ilość miejsce nieograniczona [Jednak strony zostaną podzielone na równe liczebnie, w miarę możliwości, przy zgłoszeniu swojego udziału proszę o podanie preferowanej strony]
Pirotechnika: Zabroniona. [Jedyna dopuszczona zostanie dostarczona przez organizatora]
Zgłoszenia: Można podawać je na forum, lub wysyłając prywatną wiadomość.
Ważne: Na zgłoszenia czekamy najpóźniej do 28 października 2011 roku, do godziny 22:00.
Mile widziane: Kompas i umiejętność korzystania z niego i mapy.
Do wyznaczania pozycji, może być warto zabrać linijkę, w miarę możliwości wydamy przygotowane przez nas protraktory.
Przybory do pisania, też mile widziane.
Rozgrywka:
- Każda grupa dostanie na początku mapę.
- Dowódca oddziału jest zobowiązany do podawania poprzez SMS do sędziego co 60 minut, miejsca swego położenia jak i ich status (czy mają jeńców, rannych, stan liczebny oddziału). Organizator może to w trakcie rozgrywki w jakiś sposób wykorzystać by urozmaicić spotkanie.
- Na każdą ze stronę będą przygotowane 3 plecaki medyczne z opatrunkami.
- Tylko medyk może opatrywać rannych.
- Pierwsze trafienie opatruje medyk, po drugim trafieniu, dana osoba umiera.
- Opatrunki muszą być założone prawidłowo, sędzia ma prawo powiedzieć danej osobie, że jest ranna/trafiona "jeżeli opatrunek spadnie".
- Transportowanie osób rannych, które nie zostały jeszcze opatrzone, osoba ranna nie może strzelać, jeżeli podejdzie do niej zdrowy gracz może ją "przetransportować". Noszenie rannego polega na tym, że osoba trafiony kładzie rękę na ramieniu zdrowej osoby i idzie za nią, w takiej sytuacji, żadna z osób nie może biegać. Zdrowy gracz i tylko on może strzelać.
- Trafiona osoba, nie może rozmawiać i używać radia, może jedynie krzyczeć/wzywać medyka.
- Jeżeli trafionej osobie, w ciągu 15 minut nie zostanie udzielona pomoc przez medyka, umiera.
- Martwy gracz może udać się do TOC, gdzie będą przebywać sędziowie, lub podążać jako trup za oddziałem, do momentu aż wezwany zostanie MEDEVAC i będzie mógł wrócić do gry.
- Martwy gracz może zostać ewakuowany śmigłowcem MEDEVAC, aby móc wrócić do gry. [Opis uproszczonej procedury poniżej]
- Komunikacja poprzez użycie telefonów komórkowych jest dozwolona.
- Zadania będę ujawniane sukcesywnie w czasie gry.
Branie jeńców i przeszukiwanie.
Podczas scenariusza jest możliwość brania jeńców. Odbywa się to poprzez podejście do żywego, bądź rannego przeciwnika i położeniu mu ręki na ramieniu oraz o poinformowaniu go o tym, że został wzięty do niewoli. Należy go wyleczyć jeżeli jest ranny. Od momentu wzięcia do niewoli broń jeńca zostaje dezaktywowana i wszelkie próby stawiania oporu są zakazane. Więzy na rękach są fikcyjne.
Przeszukiwanie jeńca rannego/opatrzonego, odbywa się poprzez zadeklarowanie przeszukania, po tej deklaracji osoba przeszukiwania jest zobowiązana do oddania posiadanych przedmiotów fabularnych.
[center]MEDEVAC[/center]
Istniej możliwość ewakuacji zabitych i rannych śmigłowcem. Respawn graczy, w tej opcji zajmuje 10 minut. MEDEVACu, można również użyć do wyleczenia rannych. W Projekcie Mroki Puszczy: Nocne Maski, jest to jedyny sposób na wyleczenie rannych i martwych graczy.
- Na głównym kanale rozgrywki, dany oddział informuje sędziego o chęci wezwania śmigłowca, poprzez swojego RTO*.
- Po potwierdzeniu przez sędziego, przełączają się na ustalony wcześniej kanał, gdzie prowadzony jest dalszy ciąg procedury.
- Po przełączeniu kanału i nawiązaniu łączności, należy podać miejsce w którym znajduje się oddział.
- Sędzia potwierdza przyjęcie pozycji oddziału i podaje miejsce gdzie przeprowadzona zostanie ewakuacja śmigłowcem.
- Po doprowadzeniu rannych/martwych na miejsce należy spędzić w nim 10 minut.
- Po upływie 10 minut, należy odpalić świecę dymną, po jej wypaleniu petardę hukową.
- Po odpaleniu świecy dymnej i petardy hukowej, ranni/martwi wracają do gry.
Przykład MEDEVAC.
- TOC* TOC tu ALFA*, odbiór.
- ALFA tu TOC, odbiór.
- TOC, ALFA potrzebuje MEDEVAC*, odbiór.
- ALFA medevac zrozumiałem, bez odbioru.
[Zmiana częstotliwości na z góry ustaloną.]
- TOC TOC tu ALFA, odbiór.
- ALFA tu TOC, odbiór.
- TOC pozycja ALFA to 80314032, odbiór.
- ALFA tu TOC, MEDEVAC w pozycji 80615075*, odbiór.
- TOC tu ALFA, MEDEVAC w pozycji 80615075, zrozumiałem, bez odbioru.
[Udanie się na wyznaczoną pozycję.]
[Po dotarciu na miejsce odliczanie 10 minut, odpalenie świecy dymnej, petardy hukowej.]
[Respawn.]
*
TOC - Tactical Operations Center - Centrum Operacji Taktycznych.
ALFA - Przykładowa nazwa kodowa oddziału.
MEDEVAC - Medical evacuation - Ewakuacja medyczna, za pomocą śmigłowca, pojazdu.
80615075 - Przykładowa pozycja oddziału, w systemie UTM.
RTO - Radio team operator.
Przed grą zostanie poprowadzona odprawa z mechaniki rozgrywki. Mini szkolenie dla medyków i radiooperatorów. Każda drużyna powinna wcześniej pomyśleć kto będzie pełnił te funkcję. Organizator zapewnia opatrunki oraz plecak i radiostacje dla RTO.
Rozkaz operacyjny OPORD, zostanie przedstawiony w pod forach stron.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Krzywy
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrzyce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:50, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
uuu no i trzeba będzie się wybrać i zrobić tam jesień średniowiecza killim madafakazzz !
|
|
Powrót do góry |
|
|
kosmo74200
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ... z zaskoczenia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:20, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
jestem
|
|
Powrót do góry |
|
|
xxDAnielxx
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żabów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:37, 07 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Ja oczywiscie jestem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio :)
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 22:01, 16 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Mapa terenu rozgrywki.
Mapy są w skali 1:10 000, jak będziecie je drukować, wyłącznie marginesy i automatyczne dopasowywanie do strony, mapy są wyskalowane. Tym razem mapy w formacie A3
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Protraktor tam samo jak mapy jest wyskalowany.
[link widoczny dla zalogowanych] [23 kb] [Protraktor do druku na folii]
Oczywiście parę map i protraktorów przygotujemy dla was, jednak wydrukowanie map we własnym zakresie mile widziane.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio :)
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 12:33, 17 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Miejsce zbiórki:[link widoczny dla zalogowanych]
[center]Przypominam, zbiórka do godziny 0920.[/center]
Lista zgłoszeń, zaktualizowana.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mapa terenu rozgrywki.
Mapy są w skali 1:10 000, jak będziecie je drukować, wyłącznie marginesy i automatyczne dopasowywanie do strony, mapy są wyskalowane. Tym razem mapy w formacie A3
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Protraktor tam samo jak mapy jest wyskalowany.
[link widoczny dla zalogowanych] [23 kb] [Protraktor do druku na folii]
[url=specialforces.cal.pl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?3454.last]Podawanie pozycji w UTM.[/url]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio :)
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 20:57, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
xxDAnielxx
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żabów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:03, 20 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
to o której wyruszamy??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzywy
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrzyce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:41, 20 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
0840 HRS
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio :)
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 21:48, 24 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Chciałbym w imieniu swoim i reszty organizatorów, sędziów, podziękować wam za udział w scenariuszu i pogratulować wszystkim, którzy wytrwali do końca, pomimo jesiennej aury, uważam, że pogoda nam dopisała.
Ciesze się, ze rozgrywki tego typu, pomimo wymagającego charakteru cieszą się ciągle zainteresowaniem na naszej Szczecińskiej scenie Airsoftowej. Warto zauważyć, że na tej edycji odwiedzili nas koledzy z "okolicznych" miast.
Tu podziękowania za przybycie, liczę na uwagi i sugestie związane ze scenariuszem.
W miarę możliwości staram się je brać pod uwagę, poprawiać niektóre elementy z edycji na edycję.
Jak dało się zauważyć, Puszcza Bukowa ma ogromny potencjał i każdy scenariusz jest odgrywany w innym terenie, co uważam za duży plus, bo dzięki temu macie możliwość pracowania z mapą oraz taktycznego poruszania się.
Pogoda dopisała i nowy teren, kolejna edycja, będzie to już piąta, zostanie rozegrana w całkowicie nowym miejscu, taką mam nadzieję Tak zostaniemy na terenie Puszczy Bukowej Scenariusz będzie przygotowany dopiero na przyszły rok, prawdopodobnie będzie to kwiecień.
W tym roku mogę zaprosić zainteresowane osoby, na planowany świąteczny scenariusz, mianowicie Czerwony Nos 2. [ 18 grudnia 2011 ]
Jestem otwarty i czekam na wszelkie uwagi i sugestie. Nie powstrzymujcie się, piszcie wszystko śmiało, pomoże to w poprawieniu tego co się nie podoba, czyli zapewni wam i nam lepszą zabawę.
Warto też podziękować sędzią, którzy znosili z wami trudy wędrówki.
- Jaca
- Bajor
- Szopen
- Bijacz
Za dzielne odbieranie telefonów w TOCu.
- Radzio
- Igor
Dziękuje też osobie, które wydrukowały mapy na użytek pozostałych graczy, a jest to:
- Żółw
[Chyba przestanę drukować mapy ]
Żeby uciszyć krzyki niezadowolenia tak, cyferki na protraktorze zostaną poprawione. Nie zmienia to jednak, faktu, że w obecnej postaci on i tak działa.
Łączność przez radiostację, była jak zawsze bardzo dobra Tu już mogę powiedzieć, że będziemy wymagać prawidłowej komunikacji i wywoływania, może zaczniemy kodować rozkazy i wprowadzimy autoryzację oraz okna czasowe do kontaktu z TOC, może...
W kolejnej odsłonie powrócimy do zwiększenia znaczenia osób funkcyjnych, wróci do łask inżynier. Ale to odległy temat, mamy jeszcze pół roku Chociaż może jakieś małe scenariusze się pojawią po drodze, jednak nic nie obiecuję, potrzeba przerwy w organizowaniu, od marca co miesiąc był średnio jeden scenariusz, więc uważam, że zasłużyłem na odpoczynek z chłopakami.
Jeszcze raz dziękuje, za pojawienie się na Projekcie: Mroki Puszczy i mam nadzieję, że spotkamy się na kolejnej edycji w większym gronie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 12:10, 14 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 20:29, 16 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
ekstra!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|