|
ASG PYRZYCE PYRZYCKIE FORUM AIRSOFTOWE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzio :)
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 13:26, 04 Mar 2013 Temat postu: 17 marca 2013 - Projekt: Marzanna III - SFAT |
|
|
Witam
W imieniu grupy [link widoczny dla zalogowanych] oraz Portalu [link widoczny dla zalogowanych] chciałbym zaprosić was do udziału w scenariuszu, Projekt: Marzanna III. Jest to już trzecia odsłona przygotowywanych przez nas wiosennego scenariuszy, przywitajmy wiosnę należycie.
Wiosna... Wiosna, nigdy się nie zmienia. To był nieuchronny koniec zimy jaki obrała ludzkość. Wszyscy liczyli na zwycięstwo. Każdy był optymistą. Jednak w miarę zbliżania się wiosny optymizm zanikał. Jednak mieszkańcy dwóch rywalizujących ze sobą wiosek, poczynili przygotowania do przyśpieszenia jej przyjścia i zadowolenia Bogów. Plemię, która pierwsze zadowoli swoje Bóstwo, sprowadzi do wioski, wiosnę a w raz z nią piękną pogodę, dzięki czemu będzie można obsiać pola i zdobyć przewagę eksportową nad drugim plemieniem, ale nie obierajmy historii z jej magicznego uroku, poprzez zimną ekonomiczną kalkulację...
PLAKAT [Niebawem]
Zbiórka: Do godziny 09:30.
Miejsce zbiórki: [link widoczny dla zalogowanych]
Miejsce zbiórki - filmik dojazdowy:Filmik - Click
Rozpoczęcie: 10:00
Zakończanie: 15:00
Mapa terenu rozgrywki: [url]Mapa – Projekt: Marzanna III[/url] [Mapa do druku][Wkrótce]
Limit fps: Tak, według szczecińskich zasad z limitem.
- 350 fps - cqb
- 450 fps - teren otwarty
- 600 fps - snajperki
Osoby, które zamierzają na scenariuszu używać karabinów snajperskich, muszą zgłosić ten fakt na forum i liczyć się z możliwością niedopuszczenia tego typu broni.
Osoby, które przekroczą dopuszczalny limit, nie będą mogły wziąć udziały w rozgrywce.
Limit amunicji: Bez ograniczeń.
Miejsce: Puszcza Bukowa
Wpisowe za organizacje scenariusza: 10zł [Płatne na miejscu]
Osoby, które nie zgłosiły się w terminie (15 marca 2013 - godzina 20:00) płacą 15zł na miejscu.
Limit miejsc: Ilość miejsce nieograniczona [Jednak strony zostaną podzielone na równe liczebnie. Jako organizator zastrzegam sobie możliwość przeniesienia graczy w celu wyrównania liczebnie stron. Nie rozdzielę drużyn.]
Pirotechnika: Dozwolona.
Zgłoszenia: Można podawać je na forum, lub wysyłając prywatną wiadomość.
Ważne: Na zgłoszenia czekamy najpóźniej do 15 marca 2013, do godziny 20:00.
Mile widziane: Kompas i umiejętność korzystania z niego i mapy.
[size=150]Mechanika[/size]
1. Oznaczenia.
• Teren oznaczony taśmą czerwono-białą //// jest terenem WYŁĄCZONYM z rozgrywki.
• Teren/przedmiot oznaczony taśmą żółto-czarną //// jest terenem/przedmiotem, który może mieć znaczenie strategiczne.
2. Punkt Respawn.
• Respawn startowy w wiosce - obiekt którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się gdy wskazówka ZEGARA W RESPAWNIE (nie będzie on się zgadzał z czasem realnym) będzie wskazywała 00, 15, 30, 45 minut.
Jest aktywny od momentu rozpoczęcia scenariusza.
• Respawn mobilny - obiekt którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się gdy wskazówka ZEGARA W RESPAWNIE (nie będzie on się zgadzał z czasem realnym) będzie wskazywała 00, 15, 30, 45 minut.
Raz rozstawiony nie może zostać przeniesiony.
Respawn może zostać zniszczony przez przeciwnika, jednak nie może zostać przejęty.
Respawn nie może zostać rozstawiony w odległości mniejszej niż 200m od Świątyni.
3. Elementy rozgrywki.
Z założenia wszelkie elementy rozgrywki są neutralne i obie strony mogą ich używać. Przejmowanie nie jest zabronione.
• Opatrunki - Zastosowanie patrz: Medycy.
• Mobilny Respawn / Szpital Polowy - Konstrukcja z 4 medycznych chorągiewek i taśmy rozstawiana na planie kwadratu. Całość jest przenoszona w skrzyni.
4. Specjaliści
• Medycy - Osoba posiadająca torbę z opatrunkami, na czas scenariusza medycy dostaną oznaczenie strony konfliktu na oba ramiona.
Tylko Medyk może leczyć rannych.
Funkcja może zostać przekazana innemu osobie tylko w momencie kiedy nie mają kontaktu z przeciwnikiem i obaj są zdrowi. Ranny nie może przekazać swojej funkcji innej osobie.
Medyk nie może się sam opatrzyć.
5. Komunikacja
Dozwolone są wszelkie metody komunikacji, poprzez ręczne radiostacje jaki telefony komórkowe.
6. Sędzia
W czasie gry wprowadzona zostanie funkcja sędziego, jego zadaniami będzie rozstrzyganie sporów pomiędzy graczami, oraz pilnowanie prawidłowego wykorzystania mechaniki scenariusza.
7. Zasady trafienia i leczenie
• Osoba trafiona jest traktowana jako Ranna. Pozostaje na swojej pozycji oznaczając się czerwoną szmatą i może jedynie wzywać pomocy (nie przesuwa się ani o metr, nie chowa itd). Może do niej podbiec Medyk i uleczyć. Osoba uleczona i ponownie trafiona zostaje uznana za zabitą.
Osoba która jest ranna może sama zadecydować, że umiera. (Osoba, ranna, może uznać się za martwą dopiero po 2 minutach od trafienia) Może wtedy udać się do respawnu. (Po upływie czasu, potrzebnego do uznania się za martwego, gracz jest zobowiązany w tym momencie wyrzucić przedmioty fabularne, w miejscu w którym leżał jako ranny)
Transportowanie rannych, osoba ranna nie może strzelać, jeżeli podejdzie do niej zdrowy gracz może ją "przetransportować". Noszenie rannego polega na tym, że osoba trafiony kładzie rękę na ramieniu zdrowej osoby i idzie za nią, w takiej sytuacji, żadna z osób nie może biegać. Zdrowy gracz i tylko on może strzelać.
• Dobijanie rannych - polega na podejściu do rannej osoby, położeniu jej ręki na ramieniu i zadeklarowaniu "Dobijam", osoba dobita uznawana jest za martwą i udaje się do respawnu.
[size=150]Rozgrywka[/size]
- Każda z grup zaczyna w swojej wiosce.
- Oddalony o 50 metrów od wioski znajduje się resp, miejsce będzie wyznaczone przez organizatorów.
- Każda wioska ma swoją flagę, jeżeli jest ona w wiosce, respawn odbywa się co pełne 15 minut(:00, :15, :30, :45), w momencie kiedy zostanie utracona, respawna ma miejsce co 20 minut (:00, :20, :40)
- W grze pojawi się mobilny respawn. Będzie to skrzynia zawierająca elementy do rozstawienia. Dokładny opis działania respawnu znajdzie się w skrzyni.
- Zadania będę ujawniane w czasie gry.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Krzywy
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrzyce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:51, 05 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Zbieram ekipę i będziemy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kosmo74200
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ... z zaskoczenia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:14, 05 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
odpadam, mam szkołę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio :)
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 20:51, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Mapa terenu rozgrywki.
Mapy są w skali 1:10 000, mapy są wyskalowane, w momencie drukowania należy wyłączyć marginesy i automatyczne dopasowanie.
Mapa terenu rozgrywki: [link widoczny dla zalogowanych] [Mapa do druku]
[link widoczny dla zalogowanych]
Plakacik, autorstwa Kabuma.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 22:24, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
ok
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 20:33, 19 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
ok
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 13:54, 25 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
ok
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|